zaterdag 6 maart 2010

Zonnetje geeft weer inspiratie

Oh Heerlijk als de zon weer schijnt.Het is nog steeds sjalen en mutsen-koud en dat is helemaal niet erg zolang het zonnetje aan de hemel staat.
Lentekriebels krijg je ervan.En dat vinden we helemaal niet erg.Vandaag even een rondje door de tuin gedaan,de laatste dode takken op de composthoop,de allerlaatste pastinaken uit de grond gehaald (ze waren heerlijk),en al een paar plannetjes voor de moestuin gemaakt.

Later weer wat voor school gaan knutselen

Eenmaal druk met koken keek ik naar buiten en de kleuren in de lucht waren zo mooi dat moest ik even vastleggen.



Dit zijn de regenboogkrijtjes geworden.Dochter heeft alles netjes geschreven en dichtgeniet.


De afgelopen week ben ik ook nog getipt door Iris (m'n schoonzussie) over "Color me Katie" een leuke blog die ik zo gelijk bij m'n volgblogs zet.Zo inspirerend en vrolijk en dan heeft ze ook nog een vriend die ontzettende leuke improvisatie-acts verzint en uitvoert met vrienden.De wereld een beetje vrolijker maken....Geweldig!
Je kan alleen maar lachen.

toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet