vrijdag 26 maart 2010

Druk en genieten

Voorjaarsmarkt op school was een knaller! De leerlingenraad had het georganiseerd (met coordinerende hulp van een paar ouders) en ze hebben het suuuper gedaan.Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm trots ben op alle kinderen die zich voor die dag hebben ingezet om geld in te zamelen voor de Roparun.Wow.

En dan zit je de volgende dag pailletten op kostuums te naaien voor de dansgroep van m'n dochter.Een hele middag niets anders dan pailletjes.Ik kan die dingen niet meer zien...en ik moet nog 2 jurken.

Normaal is de zondag de knutseldag,daar had ik de puf niet meer voor.Geen schaar of naald en draad in m'n handen gehad alleen maar boeken.Heerlijk lezen.

En nu ben ik in de tuin te vinden,mooi weer dus de tuin klaar maken voor alle groentes die we willen gaan verbouwen.Tussendoor ook nog lekker de was buiten hangen (was wapperend in de wind,ik kan daar echt van genieten) een conifeer omzagen en viooltjes planten.En ik kan merken dat m'n lijf nog in winterse staat verkeerd want overal spierpijn,wangen die gloeien van de lentezon en rond tienen vallen m'n ogen dicht van overdosis buitenlucht.Heeeeeeeeeeerlijk.
Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet