maandag 8 maart 2010

Crea-Zondag



Zondag plan ik meestal als knutsel en frutsel-dag.Lekker op je gemakje,muziekje aan en alles op tafel uitstallen en beginnen maar.Vaak zit ik met jongste dochter aan de eettafel van alles te maken.Deze keer vond ik dat het vogelhuisje die ze met een project op school heeft moeten maken rijp was om geschilderd te worden.Dus verf en kwasten uit de kast en verven maar.2 lagen gewone acrylverf zitten er op,details komen nog en dan een laag vernis want het is de bedoeling dat die buiten in de tuin komt te hangen.Zouden er ook hippe vogels rondvliegen?

Vanavond wordt er een fröbelavond gehouden op de basischool van dochter en ik ben een paar ideetjes aan het uitzoeken om te gebruiken.Alle knutselboeken uit de boekenkast getrokken en tijdschriften nageplozen voor simpele voorbeelden.Bedoeling is namelijk om met een stel ouders te gaan plakken en knippen om de school in lente-sfeer te krijgen.En om een gezellige avond te hebben.Ik hoop op minstens 10 mensen die druk knippend aan het babbelen zijn.Ik laat het weten morgen.

toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet