donderdag 11 februari 2010

Sneeuw=Knutselen






Stiekem vind ik het wel lekker om een excuus te hebben om binnen te blijven en dan te gaan knutselen.
Met Valentijnsdag op de stoep ben ik driftig door oude tijdschriften gaan bladeren voor ROOD. Ik had ergens in een laatje nog bruin verpakkingsmateriaal (wie wat bewaard die heeft wat), 2 bolletjes garen rood en wit opgesnord en zo ben ik aan de slag gegaan.
Komt er toch wat kleur in huis met al het wit om ons heen.
Inspiratiebron:Scrumdillydilly (blogs die ik volg)

Ik ben zo blij dat we van alles in huis hebben (hoewel manlief het niet echt altijd prettig vind)om crea-bea te zijn.Zo kan het dus gebeuren dat er ineens 2 tienermeiden druk aan het armbandjes vlechten en haken zijn.Ik hoor van mijn meiden zo vaak dat andere kinderen niet echt begrijpen dat ze altijd wel bezig zijn met iets creatiefs.Jammer vind ik dat.Want iedereen kan wat leuks en gezelligs maken voor in huis.Je moet het alleen gewoon doen en oefening baart kunst.
Ik zeg altijd verras jezelf!

toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet