dinsdag 9 februari 2010

Rollercoaster

Omhoog en naar beneden en tussendoor nog een paar loopings en kurkentrekkers.Dat was het geval de afgelopen week met mijn emoties.Waarom? In grove lijnen....bank heeft een fout gemaakt en heeft een bedrag van 3 nullen van onze bankrekening afgehaald.En nu zijn we al ruim een week bezig om dat terug te draaien en so far no luck.Lichtjes uitgedrukt FLINK BALEN dus.

Ondertussen blijf ik wel bezig thuis want ik zit elke dag te wachten op belangrijke telefoontjes,dus grote schoonmaak is begonnen ook al is het nog geen lente.
En er moest een kadootje komen voor Valentijnsdag naast dat van m'n man,namelijk vrienden gaan dan trouwen en ik ben met de borduurnaald aan de slag gegaan geinspireerd door foto's bij A Beautiful Mess (zie blogs die ik volg).
Ik kan nog geen foto's laten zien want het moet een verrassing blijven.

Ik ga weer wachten op telefoontjes
Wish me Luck
toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet