donderdag 28 januari 2010

Wolletjes

Jeeeeh!!!De breiwinkel heeft een magazijn-opruiming,3 dagen lang.Vanmorgen stond ik dus al kort na opening al kwijlend in de winkel.En natuurlijk was het al druk.Vol met mensen die al voelend en denkend de bakken afgaan.
Maar dan gebeurt het,het is zo veel dat ik dus helemaal niet meer weet wat ik moet halen.Want er is een budget,en omdat ik alleen maar kleine dingen brei of haak kan ik de grote pakketten totaal negeren.Maar dan rest er nog een hoop waar ik uit kan kiezen.
Strategie van vandaag:goed geprijsd en er gelijk een projectje in zien.
En het is gelukt



Van alles heb ik een paar bolletjes gekocht.Heeeeeeeeeeerlijk!

Ook al had ik een dipdagje gisteren,toch is er wat uit m'n handen gekomen.
Ik heb een kussenhoes is elkaar genaaid,is nog niet helemaal af.Ik twijfel of ik het dicht moet naaien of lintjes eraan zetten.



En een konijntje



Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet