woensdag 6 januari 2010

Sneeuw en IJs

Ik vind sneeuw ontzettend leuk....op de beide kerstdagen.Daarna mag het van mij als sneeuw voor de zon verdwijnen en pas weer terug komen op kerstavond.

Tuurlijk krijg je schitterende pittoreske ansichtkaartjes als foto's maar de werkelijkheid is gewoon dat het verdraaid lastig is om je van A naar B te verplaatsen.Elk vervoersmiddel word gevaarlijk in mijn ogen.Ik sterf duizend doden als ik mijn kinderen en man de deur uit ziet gaan.Duidelijk genoeg?
Natuurlijk bekijk ik het ook van de positieve kant,lekker onthaasten want je hebt een beresterk excuus wanneer je te laat komt,lekker gezellig op de bank met de brei of haaknaalden want het is te koud om je ergens anders in het huis te begeven.Dus ja er zijn ook positieve puntjes.Helaas wegen die niet helemaal op tegen de slushpuppie die je van je broekspijpen moet vegen.
Ik hoop dat de sneeuw snel verdwijnt en dat de lente gaat beginnen.


Dit is het geworden en zeg nou zelf die bloempjes maken het toch af.
Vriendin vond het leuk en wil er een voor haar verjaardag binnenkort dus ik kan weer aan de slag.

Voorzichtig iedereen!
grtjes Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet