dinsdag 12 januari 2010

Kan niets doen!!!

Help! Al mijn creaspullen liggen onder een berg van andere spullen uit huis.Het hele huis staat op z'n kop.Kan helemaal niets anders doen dan duimen draaien.
Gisterochtend: een invasie van stevige mannen met radiatoren en bijbehorend materiaal en powertools.Er word een c.v-installatie geplaatst en dat betekend dat alles van de muren moet en omdat ons huis een kruising is tussen villa kakelbont en een schiettent...tja dat is dus stapelen.
Ik moet nog 2 dagen verplicht vervelen en dan mag ik alles op z'n plekje zetten.
Misschien moet ik er maar van genieten.

Hier het laatste wat ik gemaakt heb.


doeidoei Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet