dinsdag 29 december 2009

ongeduldig tiepje

Ik wilde eigenlijk op 1 januari starten maar ik ben nogal ongeduldig.
En vooral omdat 1 januari geen dag is om zoiets te starten ,ik ben dan veels te druk met andere dingen.Vooral met uitslapen.

Iemand nog goede voornemens voor het komende jaar?Of alleen voor de eerste week?
Mijn goede voornemens voor 2010 worden:.....(tromgeroffel).....Meer breien,haken,naaien,leuke dingen doen,goed in de kringloopwinkels blijven snuffelen en vooral de mensen die mij lief zijn liefhebben.

Met haken ben ik al flink bezig,ik heb vandaag in 2 1/2 uur tijd een leuke muts voor mezelf gemaakt.Nog een hele discussie over de bloem:wel of niet.Ik vond van wel,manlief en jongste dochter vonden van niet maar gelukkig kwam oudste dochter van haar kamer af om te zeggen dat het met bloem hoorde.HA! Foto van het discussieonderwerp komt nog.

tot gauw

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet