woensdag 30 december 2009

kadootje voor mijn neefje

Na wat formele handelingen weer fijn thuis om te rommelen.Ik moet de laatste hand leggen aan een kadootje voor mijn neefje:een speelgoedzak met retro-applicaties(van een gordijntje die ooit in mijn kamertje heeft gehangen ruim 20 jaar geleden).

Van de week ook nog een rondje kringloopwinkels gedaan samen met mijn ouders (die hebben een auto, errug handig)en de buit:een paar flowery-dekbedhoezen en lakens,een rol gele voeringstof,een rol blauwe nep-leer of zoiets,2 super-dik en zacht flanellen lakens en wat handige opbergdingetjes.M'n moeder heeft een allerschattig poefje/naaimandje gescoord voor €4,-.En die gaat ze helemaal opnieuw bekleden.

De flowery-dekbedhoezen daar ga ik wat leuks mee maken en ik denk....zomer,eten,pas gemaaid gras,zoemende bijtjes....dus een picknickkleed in patchwork-stijl.Ik verlang al weer naar de lente!

De vorige keer dat we een kringloop-tour deden heb ik dit mee naar huis genomen voor een paar centen.





Nog een dag 2009 volgepland met oliebollen en appelflappen eten,vruchtenbowl slurpen ,vuurwerk bewonderen die andere mensen afsteken,en vooral laat naar bed.
Voor iedereen een gezond en creatief 2010!!!!
Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet